Çok Güzel Hareketler

Çok Güzel Hareketler Çok Güzel Hareketler

  • 30
  • 2,9tn
Çok Güzel Hareketler Bunlar, ilk bölümü 7 Mayıs 2008'de Kanal D'de yayınlanan eğlence programı. Yılmaz Erdoğan yönetiminde BKM Mutfak oyuncularının sahne aldığı programda, önceleri seyirciler de puan vererek oyunlarda etkin olmuş, daha sonra ise bu uygulamadan kalkıp yalnızca skeçler verilmiştir. Yılmaz Erdoğan'ın kardeşi olan Deniz Erdoğan, çok bilindik bir melodi olan Camptown Races isimli Amerikan halk şarkısına söz yazmak suretiyle programın jenerik müziğini hazırlamıştır. Ayrıca ekibin Çok Filim Hareketler Bunlar adlı uzun metraj sinema filmleri 26 Mart 2010'da gösterime girmiştir. 26 Haziran 2011 tarihinde de program bitmiştir.

Yılmaz Erdoğan’ın yönetimindeki atölyeden çıkan “Çok Güzel Hareketler 2” yeni bölümleriyle 10 Şubat 2019 itibariyle Kanal D'de yayınlanmaya başlamıştır.

Video

1:48:05Çok Güzel Hareketler 2 - 81.Bölüm
Çok Güzel Hareketler 2 - 81.Bölümvisningar 1,4mn7 timmar sedan
2:08:17Çok Güzel Hareketler 2 - 80.Bölüm
Çok Güzel Hareketler 2 - 80.Bölümvisningar 2,9mn7 dagar sedan
23:43Risk Budur (79.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
21:23Otobanbana (79.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
18:50Gayri Resim (79.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
2:05:32Çok Güzel Hareketler 2 - 79.Bölüm
Çok Güzel Hareketler 2 - 79.Bölümvisningar 2,9mn14 dagar sedan
1:04Çok Güzel Hareketler 2 | 79.Bölüm Tanıtım 2

Kommentarer

  • 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷 andımızda dediği gibi “NE MUTLU TÜRKÜM DEYENE”

  • oha resmen benim yaşadıklarım

  • Arif'e aşığım ya😍

  • Ben deminki Ayşe Gül keşke İzmir’de olsanız hepinizi çok seviyorum

  • Cenan ile Birsen'i yakıştırıyorum.

  • 11.K DİSLİKE ne mallar

  • Her sene, geçen sene ne bozuyorsa, bu sene de aynısı bozuyor ya! 😂

  • Hocam maske takmak orucu pozarmı kızım sen maskeyi yiyiyormusun

  • ENGİN SENİ ÇOK SEVİYORUM♥️❤️♥️❤️❤️♥️❤️❤️❤️❤️♥️❤️❤️Daha fazla görmek istiyorum .Daha fazla

  • en sonda çekim yaptıkları yerde insanlar var seyirci mi onlar ?

  • tam kadro çıkılan programlar nerede?.Ve işin garibi hilmiler her programda var geri kalan herkes dönşümlü.Düzeltin artık şunu..

  • Ben deminki Ayşe Gül Atakan abiyede çok seviyorum🤪

  • Ablam da ben de çok kavga ediyorum

  • Arif 💔

  • Cihan yoktu sonunda

  • Evoyla Atakan tıktokun bir dille konuşdular ya ora çok komik🥺😂

  • Hilmi’ye Snape rolü çok yakışmış

  • Nasıl

  • Benim adım Ayşe Gül oradaki Ayşe Gül ablayı çok seviyorum

  • Metin ve. Engin. Çok. Jijijiji

  • Leş gibi bölüm

  • Cihan kadar itici bir tip yok

  • Hamza şimdi camdaki kızda oynuyo

  • 4:43 8:07

  • 18:38 hacı nın baban demesi efsane

  • Kd

  • -Kavga edelim mi? -Olur

  • bu skeci kim yazdı lütfen istafısını versin.......!

  • Alt yapının ikinci skeçi neden yayımlanmadı

  • En doğal reaksiyonu Ecem verdi. Evliyanın tokatı burnuna çarparken. ÇGHB 2 sadece erkeklerin tokat yediyi yer olmamalı. Eşitlik istiyoruz.

  • Gerçekten eski skeçin tadını verdi

  • Neyse ki oruç tutmuyoruz, Çok zahmetli olurdu.

  • 5:36

  • Çgh anneleri skecini alt yapıda oynasa ne güzel olur

  • Dış ses 3 skecini montajsız izlemeyi çok isterim eğer siz de izlemek istiyorsanız beğeninde üstte kalsın belki youtube a özel paylaşırlar

  • Sanki bir skeç eksik gibi fark eden varmı

  • Polat alemdar rolünü çghb'de görmek istiyordum da böyle değil be abi

  • _as_

  • *sa*

  • I ask you to make a parody about judgement day (Buyuk bulusma), the subject to be a man who had made lots of sins under name of adultery is meeting with people that he has even hurt them without any purpose.

  • 5:52 abi okumuş kad amam bayan hayatını sevmişler diyemedi

  • Hilmi'nin çenesi olsa Oğuzhan Koç benzer diye düşünüyorum

  • Mukenmel daha yeni baktık çoooook güldüm:))) doğu yaa çok kurnazsın komik:)))

  • Ben ne izledim lan

  • Nihat hocayla cok mizah yapmayın kendinize denginiz olan birseyle mizah yapın

  • Arada bir iki yerde gulebilseydim keske. Pilav gunu skeci haric gulmeyi birak sıkıldım. Cogu yeri hizli gectim son skeci izleyemedim bile. Yazik.

  • 100

  • Allah askına biri 8.51 de müziği bulsun

  • seyirciden zil notu alan skece niye zil calinmadi eser biraz gecistirmis gibi olmus semanin emegine yazik ama

  • Cenan,arif,ömer,oğuz bu dörtlüye bayılıyorum

  • Gerçekten kaliteli bir sitcom yapılsa Emre makina gibi oynar

  • Dini değerlerimiz ve alimlerimiz sizin skeç konunuz olamaz ve bu kadar basitleştiremezsiniz 😡😡😡dini hassasiyetimiz sizin alay konunuz gülme malzemeniz değildir📌📌📌📌

  • En güzel skeçlerden

  • Sizi çok seviyorum 💖💙🌹🌷

  • Bu skeç çok güzel👍ve çok komik ti😅😅 Oyuncular her zaman ki gibi muhteşem 👍👏💐🌹🌷💗💚💙💖

  • Black Mirror - Be Right Back'i hatırlattı

  • Altyapı herzamanki gibi espiri kalitesi 💯😃

  • şunlara gülenler varmı gerçekten ? ilkokul müsameresi gibi

  • Bu haftaki programı hiç begenmedim ayrıca alt yapının skeci neden bir tane?

  • Hamza gözukmuyor son haftlarda cok...😔

  • Acin kapıyı birde torun yıl dönümü kutlarken cimri dede gene cimri nejdet gele lafı sokuyor

  • "Arif sanayiye gitti dönecek"

  • Kurban olim pust kelimesi biraz daha fazla olsun gülmekten yatamiyom

  • Acin kapıyı birde torun sevgisi olsun hulisi toruna aldığı doğum günü hediyesi yapın yakında arka sokakları geçeriz bayılarak izliyim her uykudan önce bir izloyon sonra sabaha kadar yatmiyom işten kovulacam

  • Yıllardır aynı soruyu soruyolar sakız çiğnesek oruç bozlurmu oruçluyken diş fırçalanır mı bende ayyynnnı sözleri söylüyorum ya azıcık aklı olan geçensenenin videosunu izler ben hep Nihat Hatiphaca üzülürdüm valla garibim bişey de diyemezdi 😂

  • BIRDE HULISININ EVDEN KOVULMASINI VE HULIDI BÜTÜN PARASINI NEJTETE KAPTIRIYOR BILAL BABASININ BÜTÜN MALINA EL KOYUYOR

  • Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo çok kritik

  • Montajsız hâlini de yükleyin

  • Bu sahneler arifsiz olmuyor be seni seviyoruz arif ❤️❤️

  • Günlük tutsak birisine geçer yaaa

  • Ozan'ın her rolü harika ya

  • birisinin size söylemesi lazım bu bölüm özelinde izlenecek skeç yok nasıl becerebildiniz hayretler içerisindeyim

  • Şimdıye kadar gelmıs gecmıs en güzel skeç olabılır muhteşem oynamıslar 👍

  • 6.59 ozan'ın yaptığı saygısızlık ve iğrençlik?

  • Yasinin oynadığı dizi neydi acaba

  • O zaman sakatlanınca nasıl üzülmüştüm

  • Hamza nerde

  • En iyi skeçlerdendi. Keşke devamı gelse...

  • Senin bir tık üstün Elon musk 😂