B/R Football

B/R Football B/R Football

  • 30
  • 223mn
We see ⚽️ everywhere

Video

0:56Stormtroopers Play Football On Star Wars Day
5:49The Champions: Season 5, Episode 2
The Champions: Season 5, Episode 2visningar 906tnDag sedan
2:09If Footballers Were Nightclub Bouncers
5:50The Champions: Season 5, Episode 1
The Champions: Season 5, Episode 1visningar 1,8mn7 dagar sedan
1:51If Footballers Delivered Your Mail
If Footballers Delivered Your Mailvisningar 81tn7 dagar sedan
0:57The Champions: Season 5 Trailer
The Champions: Season 5 Trailervisningar 541tn14 dagar sedan
2:33Behind The Scenes of a Creative Masterclass
0:53Cristiano Ronaldo Isn't The Finest Anymore
2:10How Chelsea Sacked Frank Lampard
How Chelsea Sacked Frank Lampardvisningar 509tn3 månader sedan

Kommentarer

  • Twice twice 😂😂😂

  • Twice twice 😂😂😂

  • Haven't had a laugh this good in a long time :D

  • Pep Guardiola sounds like Pep Guardiola more than Pep Guardiola him self. 🤣🤣

  • Brilliant!

  • de bruyne haaland harry kane in The future commentators class is hilarious 😂

  • 5:17 cant help but dance

  • Icardi sucks

  • Suarez and "teething baby" is a legendary joke lol

  • This guy knows nothing about Messi

  • Great ideas, but poor execution. This show could be great.

  • 4:57 inspirational quote lol

  • The headbutt joke is legendary lol

  • I hate super leavue

  • 0:06 Pelé.

  • Fightletico

  • What about Juventus 3-0?

  • humble

  • Mou gonna blame the espresso in Roma now

  • Hansi Flick is gone

  • Lmao someone is no longer unemployed

  • Who is here after chelsea reach UCL final?

  • Kevin

  • Chelsea is really gonna win the UCL 😂

  • Haaland in Future commentator club 😂

  • I was disappointed until Mourinho’s comment about the “third year of... any team” 😂😭💀

  • THIS SERIES IS GUST AMAZING

  • The staircase outrage is gold😂😂

  • Future comentators club Lol

  • 0:11 surely thqts neymar

  • Art

  • "Christian this about the Champion's League Draw!" Pulisic: And I'm talking about the Semi-Finals... congratulations sir, you just played yourself!

  • Who got this recommended just after chelsea beat Madrid

  • Españoll como hago para verlos

  • I want to meet the people you dislike these videos

  • 2:54 😂

  • മലയാളികൾ ഇവിടെ comeon💥💥

  • the referee punching bag was class

  • Inter need ex Juventus coach to win the league title, what a shame? And what they done in the past decade? Nothing, they are dissapear, this team is worst, but fortunately for them Juventus and AC Milan in bad performance too, they are so inconsistent this season

  • "You never matched my achievements at Chelsea or Inter, you always buy old and useless players, your hair is not real, and don't even get me started on match fixing" ~Jose Mourinho to Antonio Conte

  • I thought I was the only one that happens to but look here ..the game wants to win more than we do

  • I love football and star wars

  • The thumbnail is looking more real every day

  • I have to pause these videos a lot, so many references and easter eggs lol

  • Who’s here after the Real Madrid loss?

  • You only missed one person, Sergio Conceição must be in that anger room 😂

  • Are you a Muslim

  • Díganme qué no soy el único Mexicano viendo esto ;-;?

  • Are you a Muslim

  • We needed more Haaland

  • I hate you roman

  • “If I speak I am In big trouble “ lol 🤣

  • Fantástic

  • What?? Lewandowski doesn't deserve to be in that penalty room, he does scores more regular goals, not like Ronaldo and Fernandes (P).

  • Ronaldo:I'm not cursed Present day:His cursed

  • he finally hits the ball god damn

  • Who's here after Chelsea kicked Real out? :D

  • 1:50 simeone is the only one keeping he's cool😂

  • Mourinho "Suddenly" has a lot of time on his hands 🤣

  • Klopp swearing at the stairs is golden! 😂😂😛

  • Zidane in the changing rooms after the second leg against Chelsea!

  • senewss.info/slow/iLCRp6SqnprKg6I/video Minnie mouse-drawing

  • I got a really weird Neymar commercial before this wtf

  • 1 defenser hahaha

  • I like how the Russian dude has 6 fingers

  • 😂😂😭

  • At the end we would go to Bayern lol

  • The “Future Commentators Club” with KDB,Harland, Cane and Milner(or?). Classic.

  • the whole zidane scene made laugh so hard i pissed. in the toilet yea i am on the toilet. Haven’t laughed so hard in years😂😂😂

  • As a man utd fan seeing Bruno being in the wrong room and seeing him reading a penalty book killed me😂😂

  • Bring on the ESL before Real win 5 before we get in it, fu€£ VAR off and don't think we don't know the media, players and owners only think about money and nothing else, if it comes to Barca or Bury on a Wednesday night for me it's a no-brainer, take no notice of pundits, you know more, they can't see the wood for the trees 11 vs 11 and a ball. Bring it on. YNWA ❤✊❤✊❤

  • I wish it would be him walking to a field then you just have the ‘f the scouce cts’ guy

  • Bruh, German food is almost on par with Italian cuisine

  • The most understated part of it all is @4:44 where Zidane runs through a room in which Micah Richards is hosting Future Commentators Club with De Bruyne, Milner, Haarland, etc. So well thought. Absolutely Fantastic!

  • My god they got tuchel so well

  • Looks like Mourinho now doesn't have free time now.

  • *This should be on Spotify*

  • Y did u replace mbappe it should be neymar there🙄😒

  • hahaha love this one

  • Lmao