I Bought The Pewdiepie Keyboard...

Publicerades den 18 mar 2021
I bought the pewdiepie mechanical keyboard (also known as the GHOST A1). It was quite the experience.
GHOST A1: ghostkeyboards.com/products/ghost-a1-pewdiepie-wireless-gaming-keyboard

Socials
Discord: discord.gg/5VYuGuA
Twitter: glarses1
Reddit: u/Glarses
Business: glarsesyt@gmail.com

Kommentarer

  • Can someone recommend me a good 100-150 dollar mechanical keyboard? No blue nor black switches please. I like the keyboard Glarses showed on 8:01, does anybody know the name?

  • bad vid toes

  • I'm pretty sure my 50$ mechanical keyboard with fake browns is better than this, lol.

  • and when mentioning the gk61, you forgot that for gamers, which this board is targeted towards, the switches are extremely fast, one if not the fastest in the world

  • I just subscribed

  • I would be happy just to have a pewdiepie keyboard even if it's not perfect

    • @Ralph Allan only because it has pewdiepie's name on it

    • But its really overpriced af

  • and he just put out a 30 dollar keycap

  • do the red dragon keyboard

  • Why am I watching this as if I know anything about keyboards or can even afford the pewdiepie keyboard

  • This Guy has the courage to change the world by his own...

  • I know nothing about keyboards but I was interested so hi

  • Cherry MX switches are garbage. Do some research and look beyond the lame.

    • How dare you insult the german design

  • Glasses just BTFO'd himself as a PewDiePie fan

  • i love the keyboard rabbit hole

  • Can you make a video there you upgrade the keyboard

  • I love your editing, your energy, the video presentation I love everything and I don't even like keyboards 😭 because My parents doesn't want me to buy Mech keyboards just Membrane ones.

  • Smells like over rated keyboard.

  • Hahaha, the last "I want cherry MX Browns... Sure, just subtract $20" HAHAHAHA the guy was like 🤡🤡🤡

  • Why did he stop speaking English?

  • Idk anything about keyboard, but i believe the pewdiepie keyboard is overpriced. But hey, *Its Pewdiepie keyboard !*

  • What was that keyboard with that smooth clicking for 100 bucks ?

  • Low key the sound though is other peoples opinion I like the sound

  • I know how you did this video you watched this one senewss.info/slow/bbPKiaudpcuzoNQ/video

    • Welp his video has more views because its not boring

    • Two people can have the same opinion

  • i honestly like the sound

  • 3:39

  • I don't know why I watched the entire video

  • asmr

  • Pewdiepie finna hire you to make a new keyboard

  • Thanks for explaining.But I didn't understand a thing

  • he feels like he must zoom in the camera every two seconds stop please

  • Me who uses laptop keys: This is an outrage against someone who exists and probably needs to stop I think

  • Can SEnewss stop recommending this video to me, this is my 4th time watching it

  • A week ago I found this video...... Right now I’m addicted and just got my first mechanical keyboard with black switches

  • No cap, my $30 rapoo vpro sounds better than this. No hate on ghost but I expected more

  • I’d say it’s for sure not worth 200 bucks but I love the way the keyboard looks

  • Me typing this on my GK61 I got for 80 CAD compared to this which costs 400 CAD: hmmm yes I agree

  • e

  • THEY FORGOT THE LUB! I'm crying here omg haahaha 😂

  • the keyboard is 100 us dollars

  • Me with a keychron: ah yes, totally outrageous

  • Freaking hilarious. You’re cool dude. Nice meeting you.

  • I have avoided this video for so long 最後の戦いが始まります

  • belle delphine keyboard>

  • Imagine how much this would sell if they just sold the key caps instead of an actual keyboard.

  • to me it sounds like a reskin of the RK61.

  • oop

  • IS GK61 WITH RED SWITHCES GOOD Pls someone tell

  • My keyboard is $60 and is way better than this

  • Someone Recommend Me A Keyboard *This Time I'm Not Looking At My Budget*

  • *THEY FORGOT THE LUBE!*

  • pewboard keydiepie

  • you should be talking about clix keyboard

  • Dude, don't do a VVHS freeze frame in Widescreen. It's dumb af.

  • *WAITS FASTER*

  • You can't tell me this guy doesn't look like 2014 MKBHD

  • 7:58 what board is that?

  • That hurts my ears

  • Well Done man. 😁😁😁😁😁

  • "ah yes i believe it is bad ",as i type from my 2008 keyboard.

  • 3:32 ASMR

    • That's anti asmr

  • This is it. This is the video that started it all. I had watched this when it released, not really caring about keyboards, i just wanted to see why it sucked. For some reason ive had the urge and impulse to build my own keyboard. After going full circle, watching many different keyboard content creators i come back here. Playing the waiting game for my components, enjoying content i hadnt known about before!

    • Oh god dude, you've just fallen into the deep rabbit hole of custom keyboards. Gl fellow person.

  • im watching this instead of doing my 6 homework assignments at 1:03 am what am I doing I know nothing about keyboards XD

  • bro its a gaming keyboard though is it not?

  • Can't wait for Pewds to comment hehe. Great video man!!!

  • how about the greatest AEsthetically background of all time?

  • I thought this was deji

  • why does the 3 key not have japanese on it?

  • From Where is the "uhhh yea" sound effect?

  • ENHANCE!

  • 3:00 (am not racist) xD

  • ?

  • tell me you never had a girlfriend without telling me you never had a girlfriend lol (just jokes)

    • @Somnia im messing around lol i do the same thing we are all nerds here

    • hahaha yeah bois cant have hobbys lol

  • My Anne Pro 2 with brown switches sounds better than this keyboard lol

  • *enhance*

  • just get custom keycaps

    • @Elijah yes and I'm also saying the keyboard is trash, they could just have sold custom keycaps instead to put on a ducky or a custom build

    • thats not the point, hes saying that the keyboard itself is bad. if anything the keycaps are probably the best part of it

  • He might have done better contracting with Unicomp to build him a noice channel-themed model M. They got fresh tooling too, so goodbye QA issues! I know buckling springs aren't to everyone's liking, but it would have been a damn sight better than this at maybe half the cost.

  • Glarses they didnt put that much lube on it because you used MX Browns

    • he meant on the stabilizers, and the red and blue versions are the same

  • mx browns bad hahahaha🤣🤣🤣🤣

  • It's SEnewssr merch basically Anyone believing anything premium could come from it is kinda dumb unless the SEnewssr in question is an actual professional and knows what they're doing. In which case... why are you not starting your own company lmao Didn't expect anything insane to come from Pewdiepie anyway tbh

  • eh. i'd be fine with it.

    • "Fine" but it's $230... That's about $130 of wasted money down the drain if you're willing to spend this much on a regular generic gaming keyboard. But whatever floats your boat I guess.

  • that sounds awful that sounds like office.mp3

  • I luv the ending of each part. ooooh! Yea!

  • I love pewdiepie but this is so funny 😂

  • Yo Glarses you should pimp the pewdiepie keyboard. That would be pretty cool

  • i noticed that most keyboard reviewers uses logitech

    • really? most that i know use customs

  • The sound of the space bar is scary

  • Me, a keyboard enthusiast: Mmm yess very sophisticated

    • What are you trying to imply? Is it that this review is too easy to understand?

  • That Filthy Frank transition. Thank you. ❤️

  • The heart health segment was pure gold!

  • Yea... I almost bought one... I am a fan and all, but I'm not a rich fan 😂 I'll stick with my cheep thing I got here.

  • Damn it... Pewds shouldn't bend to sponsorship ever, if the keyboard is shit he should've said "They based this keyboard off my awesomeness but its actually shit, get something else" because he's rich so why should he care, this keyboard just damages his image at the end of the day, why would he even hype it up if he knew it was trash? I don't understand. He could've actually had a badass keyboard but he went with this shit?

    • The answer is money. He makes money on the markup.

  • Gordon Ramsay of keyboards

    • not really, if anything he wasnt even going that hard on it, especially for the price

  • i genuinely had to pause the video to laugh at "premium MX cherry switches"

  • 3:33 Bro yes, needed that ASMR

  • im waiting for the T-series keyboard

  • Literally looks like a huntsman mini lol

  • Who thinks he should review the pewdiepie mouse?

  • Why do you have a KFC shortcut pinned to home, also die very rough data? I have so many questions

  • Up next: his chair will give you a herniated disc, don't buy it, get an office chair

    • @Lmao I'm saying gaming chairs lile the one pewdiepie is promoting are ass

    • yeah man you're the one to speak, tell me a single main peripheral of a custom keyboard out of your memory.

    • He’s kinda right about the keyboard tho

    • Lol salty pewdiepie fan

  • yeahhh its completely 60% and just has a sound that, doesnt sound because of N-... uhhh brown switches, try blue switches next

    • Blue switches are... Pingy, not very smooth and very scratchy. 60% keyboards are literally 1 of the most popular layout considered widely throughout the keyboard enthusiast community. And layouts don't contribute to the sound or quality of the switch. It's the switch and stabilizer (sometimes case) that makes it sound bad.

    • blue switches sound even worse man, plus 60%s arent too bad