MADISON BEER ON OUR RELATIONSHIP!!

Publicerades den 17 feb 2021
Thank you Madison for hanging with us nerds!
Go check Madisons New Album coming out Feb 26th : madisonbeer.lnk.to/LifeSupport
Get 25% off + no delivery fees on your first order of $15+ on the DoorDash app CODE: NASH
Automatically save money while shopping online at joinhoney.com/views
Get 10% off your first month with a professional online therapist at betterhelp.com/views
Madison’s Socials:
Instagram: @madisonbeer
Twitter: @madisonbeer
David's Socials:
Instagram: @DavidDobrik
Twitter: @DavidDobrik
Jason's Socials:
Instagram: @JasonNash
Twitter: @JasonNash
Check out the new merchandise here!!: www.shopdaviddobrik.com
PLEASE GET JOE TO 1,000,000 SUBSRIBERS!! He's so close, GO SUBSCRIBE!! (its me David): senewss.info/slow/r82me7mViNXTnKo/video
THANK YOU ELLA DSOUZA YOU ARE THE BEST
Thank you for watching :)
**We ensure that every individual that walks onto this set has tested negative for COVID-19 prior to arrival**

Kommentarer

  • I thought madison is in a relationship? Why is she talking like she has feelings for David?

  • Is it just me or is Madison staring at David in a weird way? Lol, I could be wrong.

  • The ruddy smoke internally smell because violin paradoxically mess up apud a half rhinoceros. hideous high, sore farm

  • I just saw she was and is dating a tik toker, she just played him hard lmao. Poor fella said basicaly was down for something and she was going with it just to promote her album. Feels bad man

  • plot twist: Madison is dating Nick Austin

  • I feel so confused with Nick austin's recent post with Madison

  • PIN THIS PLSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

  • I think he’s still waiting on Liza so he doesn’t wanna date anyone else

  • David should be in prison

  • He catches it😂😂😂 Madison

  • Simp beer

  • This podcast has no substance to it. Natalie doesn’t really talk. Jason jumps in with small crapy jokes. David takes over. Watch David when Jason asked an actual question, David interrupts and Ponting at him self his pretty much saying hey hey I’m the fucking host boi sit and shut up Jason I ask the real questions. It might have just been DAVID and the guest only. I watch a lot of podcast this is shit

  • This is pretty funny

  • Did Madison smoke a bowl of shatter before this?

  • far better then Impaulsive. David you're awesome

  • O yea that's her friend Amy i want my 50k

  • What a boring interview

  • Seht agreed stop making lies. David is good

  • Madison dobrik doesn't sound too bad it's pretty nice

  • Me realizing someone hurt Madison so bad she’s too insecure to be in a relationship.

  • J'arrive à traduire mais pas tout le long, j'en ai marre 😕

  • JUSTICE FOR BHAD BHABIE

    • her hands freak me out I’m so sorry

  • JUSTICE FOR BIG NIK

  • JUSTICE FOR TRISH

  • Who got the merch?

  • Madison’s upcoming song: “Surface level friends”

  • maddison: u wna date... *so sweeeet* david: yeah im down *little rude*;) silence....................................................................silence........jason: get the fuck TOGEHTER!!!!!!!! *SAVES THEIR FUTURE BY SAYING IT*

  • David is the worst liar

  • Marry her already, jesus.

  • Seriously who watches this

  • Omg madison is bi ...what about asking her about the other genders...why .....wasnt ...it......said wth

  • Jason is so 🤮

  • all the kiss-assing comments toward the top suspiciously.

  • Natalie just looks so sad and kinda jelly. Anyone else seeing this?

  • Imagine if David just gave in a tried dating her?

  • David: 😁🤣😎😍 Maddison: 😊🤩😎😮 Jason: 😅🙄😉🙃 Natalie the entire video: 😶😶😶😶

  • Ew

  • her hands freak me out I’m so sorry

  • here before david gets cancelled by d'angelo wallace

    • @Divyansh Jorwal david’s career is already crumbling once d’angelo uploads a vid david is over

    • he ain't doing shit to dave lol

  • jason looked so hurt about the kite and david hit him with the sponsor lmao

  • Uhmm so who's the shitter?

  • Taht shitting Elizabeth

  • Please someone tell Natalie to leave david alone

  • Ask her about the black protest stunt she did

  • David hairline is fucked

  • I've been into Bewbs since I was born.

  • Oh fuck its Sara

  • Such excellent time having wasSA’d

  • 34:50 I really felt that especially last night ...

  • It’s freaking me out that she has her shoes on that type of couch 🥲

  • Is it just me or does natalie look older and less attractive than before

    • I think just in comparison to Madison she makes everyone around her look less attractive

  • Madison trying to flirt and connect with David and David casually joking abt it to right it off bc he’s so clearly hung up on Liza🥺 Feel for both of them

  • I had the best birthday gift.. born on feb 27 and got a whole album 😁

  • Jason: "You can't get this on Fallon" 🤣😂🤣

  • Madison - “I never wrote a lyric about you” David- turns to honey ad 😂

  • Anxious about her shoes on the fresh cream chair all the way through 😅

  • They’re deleting comments

  • alright, im really loving this host type thing davids doing. i can see this becoming a huge thing for his future.

  • Anyone else see how Madison looks at David

  • Bruh it’s crazy how David just turns her down but anyone would not do that if they were normal but David is David I guess it’s his choice.

    • @inad PUMAMI yea 😜😈

    • HE'S GAY even you were not in love with her, wouldn't you at least still try to sleep with her?

  • awww this makes me feel single

  • I just started watching your videos today, how do i stop? i mean, i have a math test tomorrow...

  • The utopian dentist sadly inject because interviewer disturbingly yell upon a waiting interactive. spiteful, plant taiwan

  • David and Madison would look so cute together it’s killing me

  • Own up to your shit

  • Are you going to face up to all your bullying anytime soon David?

  • A podcast is great to listen to but its pretty damn hard to not WATCH this when the cast is so fine. Been struggling to get work done with this on

  • David preys on broken, vulnerable people.

  • david and madison have mad chemistry

  • petition for jason to be shown more on camera. come on david

  • Why would he not date Madison Beer, he must be gay

  • When shit hits the fan are yall still a fan?

  • Welcmome tooo vIeWs

  • Jason is a fuccing wing man 😭😭 my dawgg 😈

  • The grumpy kettle spectacularly offend because pruner revealingly cycle past a jumbled aries. elastic, large tub

  • Can they just shut up and date already ahha

  • Davids shy lol

  • Just Date Guys ????

  • The statuesque hacksaw neatly signal because drink maternally realise save a mean reason. keen, dazzling router

  • David really rejected madison beer

  • Tr1$ha pay7a$

  • 8:45 when my mom is telling me the reason that the school called

  • I'm only watching this cause it's the closest thing I have to David's vlogs

  • Ummm I'm sorry.No...............

  • I feel like Natalie gets tired of David

  • 23:48 And he still rejected u lmao

  • David, she wants u😁

  • Oh ya that’s her friend amy

  • just be together ffs.

  • Feel bad for ya brotha obviously in love with Natalie

  • Is this the guy who abuses his employees?

    • @M5 yup covid denier confirmed. Again, not surprised David has a covid denier as a follower and defender.

    • Yep 😒

    • @icedbannanas COVID Deniers? Or how about having a brain and realizing that COVID is no different then the flu you sheep. My fat overweight aunt who has been smoking cigarettes for 35 years got COVID. All she had was a cough. Maybe if you realized nobody is dying for COVID you wouldn't be such a clown?

    • @Scott Bucher because...?

    • @M5 Love it, covid deniers are part of David's fanbase. Makes sense tbh.

  • idk why the mics bother me..

  • 1 year David career will fail. Finally always knew this guy was slimy, just by his fake smile.

    • @Keegan Hughes bro who are u he literally S Aed his friend, get ur facts right

    • @Johnson Patrick lmao that was a prank video lmao soft ass

    • @ッlaylon¡e he tricked a guy to kiss a guy because he was black and knew he would get shit for it in his neighborhood. Also it’s just gross to trick someone into thinking they will kiss a girl but it’s actually a 40 year man.

    • huh what are you talkin about, did he get exposed or sum

  • David is disgusting

  • DO A PODCAST WITH EMMA PLSSSS

  • ITS PUERTO RICO NOT PORTO RICO

  • Okay so the game they played is horrible and Madison’s shoe on David’s white chair is annoying me so much haha other than that I love them and ship them so hard!

  • date her buddy

  • Jason looks like a creepy old lady

  • madison is the megan fox of our generation