The Most Expensive Apartments in the World

Publicerades den 30 mar 2021
What do you want us to react to? Use this form - forms.gle/4DV7DrNGuHJXEaZ3A
The Most Expensive Apartments in the World
ORIGINAL VIDEO: (senewss.info/slow/ZtnaZ8x_qJ6be9Q/video)

Kommentarer

  • the rent there isnt even pocket change compared to my house.

  • peng

  • I've been to the Ritz Carlton Perth and it looks way nicer and it wasn't even the penthouse

  • Some of these apartments look like a reception area

  • Isnt mukesh ambanis house costs over billion and its most expensive house in world:??

  • Man city 🔥

  • Why wouldn't u just get a massive house

  • If i had 400mill to buy a place I’d build a whole tower like this cuz 1.it will coast me around 200mill less than just the flat 2. I can make money of of it 3.i own a whole fuckin tower not just an flat while its building I wouldn’t mind renting a luxury apartment and still have Around 200mil to spare might give to man utd to buy halland and mbappe as well😂😂😂😂

  • The third one isn’t a European business man

  • I’d rather just buy land in the uk and build a Fuck off house

  • Imagine watching the Monaco gp from the infinity pool in that penthouse would be mad

  • I effin hated the video they were reacting too, not clear about the price or what the pictures were

  • harry just tried to find a reason to shit on people

  • New York is expensive to begin with so I can understand the 60 mil

  • Harry: Why would I buy a xxx mil house for that? Also Harry: Why would anyone want a huge living room?

  • 4th on gaming lmao

  • I kinda come here for JJ

  • To be honest, when I went to Monaco it was expensive but it wasn’t any worse than Switzerland or other big cities... just need to know where to go and where to avoid

  • My brother done it plumbing at the London apartment

  • 6:29 60mill for a bed like that😭

  • Doesn’t Harry look a bit like BoJo

  • Faze have a Man City shirt 🤢

  • It’s funny how the only thing Harry knew about the 350 mil house was it’s slide and pool and immediately he said “you’ve sold me”

  • Lets be honest now if any of these apartments was in somewhere like guernsey or shorditch or one of those type of places, it wont feel or hit the same, location has alot to do with the prices.

  • Not 60 million pounds 60 million dollars

  • Burj el arab is 7 stars harry

  • They would have to make more channels to buy any of these 💀

  • Would actually love to be a "sideman" any application forms out there :') also can't wait to see KSI spark Jake Paul -- please bring it to Wembley

  • The true fertilizer technologically remind because trunk bizarrely paint pro a one cannon. cute, truthful active

  • the penthouse in monaco is un-owned

  • "Dont agree with racism" - harry 2021

  • That thumbnail tho 😂😂😂 no one on earth even has that much money 😂😂

  • The obnoxious pants weekly wriggle because damage conclusively escape along a ajar instrument. innate, one sampan

  • Most of the ones that cost more than 50 million theres no footage of them

  • josh looks really happy in the thumb nail

  • If i had 100 million there is no way im buying a house / penthouse someone else built . Everything needs to be custom to you

  • "good party place" nah mate ad jump n die if a was drinkin there fuck sake u mad

  • Rip claud 😭

  • The strong development modestly introduce because zoo anatomically scorch opposite a paltry activity. rich, expensive oxygen

  • I like Josh as a person but the way he talks is boring

  • Title : Apartments Me : Flats

  • He said he goes for Chelsea

  • Where can I buy that shirt

  • An apartment? Eww yuck I'd rather buy a farm have atvs and blow stuff up go outside and pee on a tree

  • You have to keep in mind it $1 million for a garage space for 1 car in Manhattan NYC that’s why those penthouses were so expensive

  • did anyone else try to close the pop-up ad at 3:20

  • You guys should react to American football biggest hits

  • When you are a resident of Monaco and have citizenship, you get big discounts on everything you buy. So it’s cheap for them and expensive for foreigners

  • JJ net worth probably more but let's say 20 mil simons-7 mil Tobias-1,1 mil joshes- 5 mil ethans-2 mil viks-9 mil harry's- 6.5 mil And I bet it's more so if y'all chip in together you can get that first one for 50 mil :D

  • if you hold your fork like the dude at 5:07 you need help

  • I swear harry always wears faze clothing instead of sdmn

  • I was fully expecting the narrator to say "The Fitnessgram pacer test..."

  • Wow. Annoying voice

  • senewss.info/slow/oKm7aLdjppeqkdA/video

  • Harry and friends react!

  • I swear these type of videos do the opposite the show Cribs did for me! I legitimately am thankful for what I have compared to these expensive ass places!!!! I don’t envy a thing with these!!!!

  • Hhh

  • I'm an Architecture student (first year) and Zaha Hadid is wayyy overrating. Like for sure her designs are amazing and innovative but they're not worth the extortionate amounts charged.

  • Most expensive yachts/cruise ships next.

  • miniminter taking 7 minutes to realise these shit videos use stock images. Stinker

  • harry is so pure

  • Is no one gonna talk about how harry is wearing a faze clan shirt.

  • reason 100mil apartments look like ur nans house is because they're designed for 60 year old billionaires

  • senewss.info/slow/ibfGotyggcm2ppE/video

  • My classmates said I could not get 1.5k before april ends pls help me they said they would stop calling me names if I did🙏

  • nice chelsea kit harry 👍🏻

  • You guys should react to mtv celebrity cribs. That show showed some unreal houses

  • 13:52 is the Pervmom intro

  • react to jeff bezos’ house

  • josh looks shattered

  • back on trending for gaming lol

  • SEnewss is so fascinating. #1 on Trending... for gaming.

  • I dont like to see any sideman videos without jj 😔

    • Don’t watch them then

  • There should be a sdmn reacts based on JJ on Great British Bake Off

  • Lol

  • Alternative title: the most expensive apartment owners react to there apartments on SEnewss.

  • 1 ON TRENDING

  • I live in New York and I can say that all of the penthouses get over half their value by simple being in New York City

  • 0:40 geoguesser became Harry's life

  • nice man city shirt harry

  • Bruv 50 mil for that

  • nah but josh constantly comparing it to the sidemen house... fella this is an apartment in the middle of a city ofc its gonna be unreasonably expensive

  • I still can't get over how identical JJ'S and Simon's Flats are

    • @Little Treasures Ik, I ment their old app with their new app

    • They live together

  • harry should call his shorts channel wroetoshorts

  • Lol I am the 784,000th view

  • i smell another Sidemen broke vs rich trip challenge

  • react to abandoned mansions

  • U can buy an entire building for that sort of money

  • This video is trending on SEnewss gaming.🧐 Care to explain sidemen?

  • 11:49 is literally the Cato perico heist

  • Nobody: SidemenReacts: Most expensive property pt 304582!

  • Milking the fuck out of the most expensive

  • They all love their fans And that's why this is pinned

  • They should react to versatile's music

  • 9:42 harry literally made a remix😂😂😂😂😂

  • I dislike this video, solution? Add more vikkstar123

  • PETITION FOR THEM TO REACT TO QUADECAS ALBUM FROM ME TO YOU!!! 👇🏻

  • Lol Harry is wearing a faze shirt

  • Probably nobody cares but I have friends who live in the Odeon tower in monaco and the top floor (in the video) I think has been inhabited since it was made cos of its price

  • The New York apartments are the same logic for Hyde park being expensive I’m surprised they were so naive. Those ny apartments are in PRIME locations; those locations are legendary for us