Minecraft’s Surgery Mod is actually funny…

Publicerades den 2 apr 2021
Today TommyInnit, Wilbur Soot, Philza & Slimecicle have lots of fun with the Surgery Mod in Minecraft. It was properly mental.
PLEASE WATCH MY STREAMS - www.twitch.tv/tommyinnit
Edited by Tommy + Elodie :o (@elodiegif on twitter)
@Wilbur Soot @Slimecicle @Ph1LzA
Follow my Twitter - @tommyinnit
Follow my Instagram - @tommyinnitt
Today Me, Wilbur Soot, Slimecicle, & Philza Minecraft install the Surgery Mod in Minecraft 1.16.4! Even though I had a Minecraft War with Dream on the Dream Team SMP Minecraft Server today Wilbur Soot went crazy and he is just hilarious and we had lots of laughs.
The Funniest Minecraft Video Ever with New Funny Mods makes Minecraft 1.16.4 even funnier & hilarious! It is lots of fun and laughs :)
Not Minecraft, But Water Rises or Minecraft, But Lava Rises, or any other but challenge like that. This is a speed run / speed runner of Minecraft against a killer / assassin but it is me and my good friends playing the NEW FUNNIEST MINECRAFT MOD EVER!!! POG CHAMP!!!

Kommentarer

  • Wait was i the 10 millionth viewer it was 9.9 but when i watched it turned 10

  • how to open other people chest

  • If you laugh you are a legend

  • 13:10 "TommyInnit witnessed Ph1LzA sacrifice" me:wait what----

  • I was watching this video during science class 😂

  • I came from Mr beast video.😊

  • 0:10 ya ya we know

  • 10M views in 2 weeks, and I’m like 7 of those views

  • Tom is so good looking

  • Word of the video: Doctor(‘s)

  • Lol 20 days later more than 500k subscribers more

  • i laugh so hard i my lungs hurt *dials doctor malpractice*

  • "Chili dawgs" slimesicle

  • your and your friend is king but charli and his friend is trash

  • Tommy: "yeah I lost all my things and friends :( :/" Wilbur: "mhmm can I look inside you?"

  • God bless y’all! The Lord is always by your side no matter what!!!

  • Nothing stops philza from walking

  • imagine this in real life, you just take away people hearts and lungs irl, scaryyy

  • 7:11 Tommyvoicecrackit

  • charlie: “blood will be flowing out of me rapidly in one big burst” tommy: **disgusted** me: yeah that happens once a month for me

  • Iv Been Waiting for Someone to do a Video of this Mod

  • 8.4m I’m still proud of him

  • "CaN I tAkE a LoOk InSiDe YoU???!?!?"

  • You know your at the bottom of the barrel when your willingley watching tommy innit

  • *oh my god* Tommy’s face when he saw Charlie explode... that was such a traumatized face..

  • Make 100m subscribers I love this!! 😂😂😂👌👌👌

  • KEITH

  • He’s a wiggly snake

  • HAHAHA *CANIBALISIM*

  • E

  • Brrrrrrrrr he said while hitting on top

  • In my head canon this is a prequel to the ender dragon mod

  • i boned the dragon- tommyinit 2021

  • Willbur: (does a very strange business for a doctor tbh) Wilbur: I'm trying to help UnU Also will: (turns into Keith again)

  • 20:39 it’s so good to see you again Phil 🤣

  • 500 more view for 1 crore views

  • Chilli dogs BWAOOOORRR

  • LMFAO WTFFF

  • NOOOOOOOOOO THE LLAMA!!!

  • another 23 minute video ( i dont have a problem with the 23 minute vids i swear)

  • Loll

  • Don’t mind me just putting a time stamp 20:29

  • 0:46

  • 1:26

  • i need this. i cant find it

  • 7:10 Tommy's WTF made me die of laughter. Tommy: *WHAT THE FUCK*

  • 7 mill 2 weeks later 8.33 mill

  • you now have 8 million subs!

  • what that mod

  • Stealing spines is DANGEROUSLY FUNNY!

  • Ha chilidogs BWAAAAAA, I love you Charlie, Tommy, Wilbur, and Phil. Just a great chaotic group

  • Sir Tommy pls do a mod with guns and nukes for beating the ender dragon

  • wats te name of te mod

  • Slimecicle: dies Wilbur: my sign!

  • Ive lost my chest cutter ... ive lost my lungs omfg made me laugh so hard

  • Will " I just love my work :) "

  • What's that voice changer?

  • ~Tommy gives Charlie a seat~ “Oh thank you Tommy” 7:08 *Charlie explodes* *”WHAT THE FUCK”*

  • This channel is funny but I don't like how he swears

  • Rocket league rewards

  • from annoying friend to another annoying person, i can subscribe.

  • i cant imagine tommyinnit talking with the chipmunk voice in real life

  • Where can I get this mod?

  • Why was George not found only fans playing

  • Its just a bit harder so do it with a friend or more

  • Yo its cool and the mobs are ugly really

  • Tommy just have to say your a cool youtuber

  • I haven’t laughed this hard in almost 2 years

  • Honestly who’s British unironically kinda cringe

  • ⟟⋔ ⍀⏃⋏⏚⍜⍜⟟⋏⊑

  • Ok but when Wilbur started talking about when he felt safe in his brothers car that was so fracking sweet 🥺

  • 3:20 u can hear the song georgenotfound onlyfans

  • Fucko Bodo

  • Kind funny

  • so scary

  • 3:16 call in technoblade

  • appendix):

  • me before watching this: the surgery mod sucks

  • do the paradite mod :)

  • Tommy sounded like glados when he said oh no with autotune on

  • the way he says Hil- arious just makesme smile 😎

  • 7:13 My eardrums

  • ...

  • What mod even is this? I cant seem to find it

  • When your friend took your diamonds so you took his heart

  • this is the prequel to dragon morph mod

  • Imagine Tommy's Parents hearing "NOOOOOO MY APPENDIX MY APPENDIX NOOOOOOO" LMAO

  • Your trim is dead

  • I loved this video I watched 10 times

  • Hi!!! I love you’re Channel

  • LEMMY SEE YOUR HEART FOR A SEC

  • yo tommy change channel name to tummyinit

  • lol tommy singing from the book of life "I'm a creep.... I'm a weirdooooo"

  • Tommy: what's your favourite drink? Charlie: S P E D

  • 20:00

  • WHAT IS THE SONG WHEN HE PUTS ON THE DREAM MUSIC I WANT TO KNOW

  • chilli dogs lol

  • This is my first time watching tommy because my friend wont shut up about him😅

  • This is my first time watching tommy because my friend wont shut up about him😅

  • I had apendex