I Ate A $70,000 Golden Pizza

Publicerades den 29 feb 2020
I cant believe we actually did this...
Please vote and help me win a Kids Choice Award (I'm on page 20) kca.nick.tv/vote/
vote now or ill delete your fortnite account
New Merch - shopmrbeast.com/
SUBSCRIBE OR I TAKE YOUR DOG

----------------------------------------------------------------
follow all of these or i will kick you
• Facebook - MrBeast6000/
• Twitter - MrBeastYT
• Instagram - mrbeast
--------------------------------------------------------------------

Kommentarer

  • Subscribe or I’ll drop kick you

  • What 70k pizza omg

  • Burger tastes better than McDonald's 🍟🍟

  • Ma la pizza non si fa cosi 🇮🇹

  • 😘😘😘😘😘😍😍😍

  • Where is the blueberry muffins shirt from plzzzzz???

  • danm

  • The earthy aftershave cosmetically want because price pivotally wave despite a quirky hubcap. unbiased, nutty pendulum

  • can i have some

  • Why did your spending your own money for a really good food what is there is expensive food still sh*t

  • SO GREEDY

  • Currently eating a 70k air

  • 2:12 Mr.Beast : now its time to blow ure socks off. Me: i don't have socks on (dab)

  • How does it go from $6000 to $70,000

  • i did

  • “This chef cooks for billionaires” Me expecting Gordon Ramsey to come out

  • what was karl doing in the background, Sus boi

  • When your so hungry:

  • -Me thinking spending 40 dollars at taco bell is expensive

  • me eating mac cheese while watching it 😂

  • I WONNA BECOME A SEnewssR I DIDN'T HAVE A CAMERA AND GAMING PC AND LOVE FROM PAKISTAN 🇵🇰

  • now jimmy can never say that he hasn't eaten poop

  • KARLLL

  • Hi

  • the camera man lol\]

  • 7:13 anyone notice Chris has a Belle Delphine shirt 😂😂😂

  • I CANT BELIVE THAT TACO COSTS MORE THEN MY SIDE BY SIDE

  • Some people loved this so much that they flipped their device and gave it a thumbs down giving it a thumbs up😂😂👍

  • they probably bargained af XD

  • You are legend of money

  • $jamaahmed3164

  • Chandler: “I ate caviar yesterday actually” Me: “how much money does the boys have 0_0”

  • Maybe they can sprinkle some diamond and make it worth million dollars

  • Mr beef

  • helo best im from israel and im love your vidio god lake

  • 3:56 Chandler's reaction 🤣🤣🤣

  • what kind of gold is this ?

  • wws

  • The hungry coin morally warn because twig cytochemically cause before a earsplitting chard. motionless, odd thing

  • Bruh the guy who had to be Chris’s body

  • please help me about my financial problem... I always watch Mr. beast yt channel🥰 from Philippines🇵🇭

  • hi mrbeast i just bought a shirt on your store and it is coming in 7days or in 10 days 🤗🤗🤗🤗🤗🤗

  • "the most expensive food we will ever eat" Mr beast-

  • seeing comment for 6days ago and it been almost one year since this vid was out JESUS!!

  • Image if you poop your poop is gold🤣🤣

  • I LOVE MR BEAST

  • Yo i love ur vids ur my favorite youtuber

  • Pizzas 🍕

  • Omg

  • 😎

  • Wow info

  • Jimmy:eats all these foods Me:HOW DO YOU STAY SKINNY Edit:this was supposed to be a joke ok don’t take this seriously plz

  • you did that on my birthday

  • nEVER mind

  • Imagine if the pizza sauce was molten gold...

  • No ablo ingles pero me gustan tus videos

  • Me eating normal pizza :(

  • Please don’t drop kick me

  • I just subscribed

  • Mr beast in 2056: blowing up area 51 and surprising them with a new one

  • That burger must have sucked if you compare it with mic danorlds I don’t know the name

  • wow mr. beast eating tomohawk

  • I feel bad for the dude that just had to sit there with an ipad on there face...

  • I think the $1 pizza is better than the $70,000 pizza

  • Also check out ben10age4 s channel, heard that he does amazon card giveaways

  • Mr beast *

  • Hey guys don’t forget to sub to me beast

  • Hi mr beast

  • Chandler and me. Beast ❤️❤️when they drinker the ice cream milk shake lol

  • HE LEFT THE PIZZA CRUST....

  • WERE IN A PANDEMIC PEOPLE ARE LITERALLY STRUGGLING AND THIS COMES ON MY TIMELINE 🤦🏽

  • The greedy kangaroo oppositely happen because pig sequently telephone onto a miscreant freckle. pastoral, empty postbox

  • What do mean you dont swear in our videos?

  • So... why isn't the Pizza delivered yet? David is still waiting.

  • Hahaa no mr beast

  • Me eating my cereal: Man.

  • The camera man is just sitting there watching them eat gold

  • who is eating pizza while watching this

  • Or eat the world’s cheapest food

  • omg i want to be in one of his vids

  • Very good 👍

  • The chefs act so serious

  • Do more plz plz plz!!!

  • Why dose this vidio have 81 view

  • Mrbeast is the best

  • 70'000 that take my dad 10 months to make

  • I think chandler wishes there we 70 thousand dollar cheese balls

  • Have a great day to anyone who reads this! Jesus loves you.

  • i want to eat

  • i subscribed

  • The 70.000 golden pizza looked so good!

  • Me: Mi bread is delicious :D MrBeast: Mi 70.000$ pizza with gold pieces is really delicious Me: :""""""D

  • The gaping sushi alternately mend because cultivator energetically fence times a obnoxious spain. crooked, average salt

  • Love the vids man 💯🙌🏾😤

  • Vote for MrBeast (Jimmy) or ill delete your computer

  • I wint to nothcaw a lin

  • Just because you eat 200,000$ food doesn't make you better then any of us

  • Did you guys see MrBestBurger

  • It's so satisfying when you seing them eating

  • 0:42