Camdaki Kız | 1. Bölüm

Publicerades den 8 apr 2021
Camdaki Kız 1. Bölüm
8 Nisan Perşembe
Türkiye'nin en büyük oteller zinciri olan Koroğlu'nun şirketinde mimar olarak çalışan Nalan, yumuşak huylu, zeki, sıcakkanlı ve dünyalar güzeli bir genç kadındır. Ailesinin tek çocuğudur. Hayatını varlık, ilgi, alaka içinde geçirmiş, en iyi okullardan dereceyle mezun olmuş olan Nalan'ın, herkesten sakladığı bir sırrı vardır...
Diğer yandan Nalan'ın çalıştığı şirketin genç veliahtı Sedat, kendisinden yaşça büyük ve evli bir kadın olan, sosyetik güzel Cana ile uzun yıllardır yasak bir ilişki yaşamaktadır. Şirketin sahibi ve Sedat'ın babası olan Rafet Koroğlu, yıllarca didinip kurduğu Koroğlu imparatorluğunun itibarının, şımarık oğlu Sedat tarafından lekelenmesine izin vermeyecektir. Rafet, Sedat'ı Cana'dan ayırmak için, onu zorla başka biriyle evlendirmeye karar verir.
Ve kader çarkı döner... Sedat ile Nalan'ın yolları kesişir. Hayatı boyunca kendisini babasına ispatlayamamış olan Sedat'ın tek çaresi, daha önce hiç tanımadığı Nalan'la evlenmektir. Peki Sedat, Nalan'ın hayallerindeki "kurtarıcı prens" midir?
Çocukluklarından yaralı olan bu ikili kavuşup masallardaki gibi bir aşk yaşayabilecek midir? Yoksa onları bugüne kadar hiç hayal etmedikleri bir karanlık mı beklemektedir?
Gülseren Budayıcıoğlu’nun aynı isimli romanından uyarlanan, gerçek bir aşk hikayesinin konu alındığı Camdaki Kız, başarılı oyuncu kadrosuyla da göz dolduruyor. Nalan karakterini Burcu Biricik’in canlandırdığı Camdaki Kız’da; Devrim Yakut, Feri Baycu Güler, Feyyaz Şerifoğlu, Hamza Yazıcı, Hande Ataizi, Merve Polat, Nihal Menzil, Nur Sürer, Selma Ergeç, Şerif Erol, Tamer Levent, Tuğrul Tülek yer alıyor. Senaryosunu Seda Altaylı Turgutlu’nun kaleme aldığı, yönetmenliğini ise Nadim Güç'ün üstlendiği Camdaki Kız Perşembe 20.00'de Kanal D'de!
------------------
Camdaki Kız Trailer is streaming! Adapted from Gulseren Budayicioglu’s novel of the same name, Camdaki Kız is based on a true love story. Kanal D’s new drama has a phenomenal cast. Burcu Biricik is going to portray the character Nalan, and the other successful actors and actresses of the series are Devrim Yakut, Feri Baycu Guler, Feyyaz Serifoglu, Hamza Yazici, Hande Ataizi, Merve Polat, Nihal Menzil, Nur Surer, Selma Ergec, Serif Erol, Tamer Levent, Tugrul Tulek. Written by Seda Altayli Turgutlu, directed by Nadim Guc, Camdaki Kiz is going to premier on 8 April Thursday at 8 pm on Kanal D!
Oyuncular: Burcu Biricik, Devrim Yakut, Feyyez Şerifoğlu, Hamza Yazıcı, Hande Ataizi, Nur Sürer, Selma Ergeç, Şerif Erol, Tamer Levent, Tuğrul Tülek bulunuyor
Web Site : www.ogmpictures.com/
Facebook : Camdaki-K%C4%B1z-105205951609216/,
Twitter : camdakikizdizi
#CamdakiKız #OGMPictures #KanalD

Kommentarer

  • FILM GUZEL AMA INSAN 01.30 SAAT YAPAR EN FAZLA HADI DIYELIM 2 SAAT AMA 02.41 NE DEMEK COK UZUN

  • Bu ney yaw dizi iyi hoş da içim kıyıldı 1 buçuk saatlik bölümü 3 saat yapmışlar hızlandırcam napim 50 saat yürümeleri bakışmaları mi izliyim

  • Abicim kadın kızını dövüyor ve öğretmenler ağızlarını açıp izliyor Kdjskdjsksjks

  • kendi yediklerimden suçluluk hissettim resmen çok mu yiyorum diye.

  • Yemin ediyorum kabus gibi bir anne ya adil bey Allah yardımcınız olsun

  • İlk defa bu kadar saçma bir dizi görmedim Ben anlamıyorum siz bu diziyi nasıl beğeniyorsunuz

  • Kim bakiyor ve begeniyorso bu diziyi begensin😍👍

  • Kadın real hayatta da pkk destekleyen biri olduğu için burda şiddet uygulamak zor gelmemiştir rol kadının üzerine cuk oturmuş 👊👎

  • Cok guzel dizi❤️

  • Kız çok masum 🥺

  • Pantolon ile namazımı kılınır?

  • Ferideye Nifret edirem !!!!!

  • Şu Nalanın annesi kızını erkeklerden, kötülük ve pisliklerden korumak istiyorsa korset deyil de hicab giydirse daha iyi olurdu.Hem zavallı kızcığaz rahat haraket ederdi,hem de rahat yemek yer ve su içerdi.

  • kızına korset giydirir ama kendisi namazı pantalonla kılır.

  • Bu gercek hikayeyse sahtesi nasil acaba sacma dizi

  • Evli kadınla gəzib günaha batmaq dansa ,təmiz ,pak bir qızla evlənib Allahın xeyir duasını al

  • Ana psix olan övlada olur

  • I am looking for English subtitles

  • Kırmızı odada Can la boncuğun dizisini yapsalar da izlesek diyen birsürü insan vardı kalbiniz temizmiş

  • Sedatın annesi nasıl gereksiz konuşuyor be. Evlensin babanın çenesi kapansın sonra canın ne istiyorsa yaparsın. Yani diyor ki kızı eve al at. Sen gez. Kızın hayatını mahv ediyorlar. zaten şimdi çoğu böyle yapıyo yazık bee.

  • Çok kötü renk efektleri kullanmışlar😕. Solgun.

  • 1 ayda 12 milyon izlenme ?? yuhh

  • Bu qizin ne derdi var ki anasi ele edir.korsetle gezdirir ele yuyundurur.bu kadin neden qorxur

  • kameraman acemi herhalde, o nasil ani zoomlamaktir kardesim yaa

  • BU İNSANLARI NEDEN BAŞKALARI GİYDİRİYOR?

  • Camdaki karı

  • Evet bu yorumlara cok takilan sosyal medya sayfalarinda isminden cok bahsedilen diziyi gordum sonunda, kendilerini sosyete, camia, zengin, elit diye ayiran aptallar varmi?yoksa bunlari bizim hayatimiza sokan magazincilermi?Evet turkiyenin kurulusunda selcukludan beri toplama bir halk ve onlardan ureyip gelen aptalca bir nufus var gotumun kiyi, ilk bolumu seyrettim tamam birdaha yok. Ben yillardir Ingilterede yasiyorum, burda kiraliyet ailesi var, Duke,duses,Sir Ler sinifi var ama cok naif insanlar bizim turkiyedeki gibi gotumun kiyi degiller, hatirlayin sir Alex frguson var,adam yavsaklar gibi SAKIZ cignerdi, burda Range Rover lere simitci boyacida biniyo, magazin sosyete camia denen gurupta ucuncu sinif orospu sarkici dizi oyunculari felan filan.

  • Yani su meshur diziyi ilk defa bu aksam seyrettim, gercek hayat hikayelerini severim ama bu dizinin gercekle alakasi yok.

  • I don’t understand why the mother insists on the corset so much

  • Bi yandan kadinin bu kadar namuslu olmasina qizini qorumagina sayqi duydum

  • The girl is so beautiful

  • Muzo Sedat'ın ikizi çıkıyormuş 🤫

  • bu diziden sonra Burcu Biricik'e çok ısındım. ♥️

  • Yaaaa bunlar çok tatlılar muzo aşık olmasın nalana sadece sedat Nalan olsun

  • Cok beyendim 😝

  • Yeni bir masumlar apartmani

  • Aradaki Fark; 1ci) Vatansever,Dürüst,Mert,Dobra dobra konusan,Mazlumun Reisi: Sedat Reis--2ci) Faizci,Tefeci,Katillerin,Sahtekarlarin,Hirsizlarin ve Hayvanat Bahcesinin Reisi ( Pelikan,Akkoyun,Karakoyun,Kurt,Cakal)-Emeklilerin,Ögrencilerin,Iscilerin,Issizlerin,Köylülerin,Kentlilerin 1923 den beri Halkin Merkez Bankasinda biriktirdigi 128 M D. ve 159 Ton Altini Calan RizeliReco Reis....

  • Tik toktan sellahattin Demirtaş tan geliyorum

  • Çok güzel

  • cok guzel bir dizi.😄

  • Balance ,in Annesi neden seneler önce Therapie olmamiş

  • senewss.info/slow/e7W0jblyq9qygJU/video

  • O nasıl anne be şeytan görsün yüzünü

  • English subtitles please 🙏

  • bu dizinin altyazı metni lazım bana nasıl ulaşırım???

  • Rafet amcaya bayılıyrm Karakter çok iyi

  • Günümüzde mälesef Canan gibi karılar var.Kocasi ola ola başka kişile gorusuyor.Boyle kadınlar Cehennemlik inşallah da direkt Cehennemlik olurlar.Ha simdi deyeceksiniz ki,erkek ihanet eder də kadın etmez mi? Namusu serefi olmayan kadına lafım olmaz o ede biler.Amma insanlığı serefi haysiyyeti olan bir mert bir kadın bunu asla yapmaz....Canana çok sinir oldum diziden def olunmalı Canan.İzleyicilere örnek veriyorsunuz lütfen kaldırın🙏🇹🇷🇦🇿

  • Benim annem bana bir fiske vurmaya kıyamaz bu nasıl bir anne lanet olsun senin annelige yazık nalana ya off

  • Dizinin 1.30 saatinden fazlası banyo sahnesi yrgzgfzjgjfgzjrg

  • Burcu biricik bu diziyle resmen harcanmış rezalet.

  • I need it in englisch:(

  • Çok garip bir dizi ..

  • Bu anne aynı babam

  • Sırf Hamza abi için izliyorum

  • Psikolojimi bozacak bir dizi daha hadi hayirli olsun depresyon.

  • Nalanin annesine diyecek sozim yok valla pess kadina

  • Acaba ben de mi peyniri gramla ölçüp sofraya koysam 😊

  • Nalan ne kadar zarif yani Burcu. Rolünü iyi oynuyor yüzü masum , sarı saçlı. Uzaklara dalıyor insanların yüzüne uzun uzun bakıyor. Tıpkı benim gibi ...

  • Eskiden kadinlarin üzerinde ağır bir baskı varken şimdikiler ise tiktokta afedersiniz seyinin içini bile gösterebiliyor. Kadınlar ilginç bir varlık onlara sınır konulmayinca her şeyi yapabiliyor. Günümüzde kadınların böyle ağır bir yükten kurtulmasına, özgür olmasına sevindim ama günümüzdeki saçma ve ahlaksızca bir biçimde olmasını istemezdim. Bu şekilde değil ...

  • 15:15 Şu fon müziği bir beni mi duygulandiriyor? İzleyemiyorum diziyi. Sanki her şey bitmiş de ben önümdeki manzaraya dalmışim gibi...

  • Bence bu dizi "Masumlar apartmanı "dizisinden uyarlanmış 😀😀😀

  • Kizin annesi psikopat mı nedir

  • Arka sokakların bitməsinə səbəb oldunuz Buna görədə dizni bitirin benim tarafımda olanlar etiraz bildirdin...............................

  • Urdu dubbed plz🇵🇰

  • Bu ne ya resman vahşiylik

  • Salak saçma

  • Böyle anneler olmaz olsun Amin

  • Güzelim milletime zorla kafayı yedirteceksiniz. Diziniz de sizin olsun, bilinç altına böyle kareler yerleştiriyorsunuz. Toplumumuzun aile statüsünü olumsuz etkiliyorsunuz. Olmadıysa da gelecekte böyle anne babalar olur. Akıllı olan böyle boş gereksiz dizi izlemez!

  • Bune iğrenç müzikler ya kendimi senfoninin içinde buldum can sıkıcı film yapılıyor bu diziler ney ya toplum olarak zaten psikolojimiz bozuldu yetmedi üzerinede biber serpiliyor

  • Sizin namus dediğiniz sizin oyuncaginiz değil siz zapt etmiyeceksiniz sizene ya sizene sizemi yaziliyo günahlar

  • 1:59:40

  • Diziden hic bisey anlamadim

  • Nalan biraz buyu gorinmiyomi🤔

  • Kafam sisti, o muzik ne?!

  • Bu zoomlar sadece 1.bölümde mi oluyor? Yoksa diğer bölümlerde de var mı? Malum yeni izlemeye başladım diziye. Diğer bölümleri izlemedim henüz .

  • Bayıldım diziye ağır ama konusu çok güzel inşallah hiç bitmez

  • Sinirim bozuldu bu nasil kamera çekimi yaa🤦🤦

  • O korseden sonra nasıl tuvalete gidecek

  • Sadatta nalanı beğendi sanki🥰şuandan kendimi önemli hissediyorum galiba demesi bişey hissettiği anlamına gelirr.

  • Canan şu sadata umut vereceğine biz hep birlikte olucaz diyeceğine şu çocuğa nesihat versen uzaklaştırsan kendindennn. Sende evli çocuklu birisin sonuçta dimi....bi yalnış yaptın düzelt uzaklaştır şu çocuğu kendinden

  • Ya bu zoomlar yeni modami oldu? Doğrulduğum ev kaderim bu😂

  • Kameraman hint dizilerinde yapti stajı heralde

  • Boncuk ve hayali Can bolumu sevdigimiz sahnelerdi..bu dizi cok agir gorunuyor..kadinlara yapilan piskolojik baski yetmemis gibi..bunu gostermek icin bile olsa..cok can sıkıcı..🙄

  • Şu coronayla birlikte psikolojik şiddetli dizilerde geldi

  • 5. dakikasından sonrası yok ben de psikolojim boduldu.

  • www.tiktok.com/@yarenalaca/video/6958177116093533442?sender_device=pc&sender_web_id=6902419946648389126&is_from_webapp=v1&is_copy_url=0

  • Büyükler klübü ne ya 😭😭😭😭😭😭 Allah Allah her kese hayırlı yaşlanmalar diliyorum bu arada kendimede ! Allah korusun Nalanın Annesi gibi Annelerden

  • Muzikleri hiç olmamış!

  • Kameranız çok kötü

  • masumllar apartmana benziyor

  • Nalanin annesi neden öyle ya (ne biliyim onu nasil buyutuyor)

  • Güzel dizi

  • eteksiz namaz kılmak mı:D yok artık

  • Aristocrate

  • Dizinin adi dikkat babalar duymasin olmaliydi. Evin diwi korkunc, eskimiw.

  • Biz normal aile deyiliz Ya o zaman siz anormal ailemisiniz😅😅

  • Dünyadaki en kötü dizi

  • Bu boyda oğlanın dırnağını anası niyə kəsir maraqlıdı 🤔🤔🤔

  • Çok reklam oluyor reklamları nasıl önleyebiliriz🤔🤔

  • Valla ben artık türk dizilerini bıraktım artık gerçekten güzel bir dizi yok