DADS BE LIKE - DON'T TELL YOUR MOTHER

Publicerades den 9 apr 2021
Great Dads shot for ๐Ÿ”ฅ merch at โ‡จ FireMerch.com๐Ÿ”ฅ
โฌ‘ can you find the subscribe button?
DADS BE LIKE - DON'T TELL YOUR MOTHER ... Hide and seek is a serious game! But seriously, don't tell your mother about this!
Follow me here:
โžญ TikTok @Preston
โžญ Twitter @Preston
โžญ Instagram @PrestonPlayz
Join my fan discord:
โžฅ discord.gg/Preston
ur ๐Ÿ”ฅ
Dad forgot he was playing hide and seek with his son Little Preston. Dad asks his oldest son to help him remember where he is.
#preston #prestonplayz #shorts

Kommentarer

  • Preston I know you Joshua Brianna Kelly Caleb I know you're tired family my name is Aniya I wish I could phone videos with you I love when you make videos I love your content to lie love Keeley scanda more than Joshua's and Caleb's not more than yours though I love how you Brianna and Kaylee sinks

  • Dang that must've been boring just sitting there for 5 hours but it payed off

  • Ha

  • Love it lol

  • Snoring perfectly

  • "๐—œ ๐—น๐—ผ๐˜€๐˜ ๐˜†๐—ผ๐˜‚๐—ฟ ๐—ฏ๐—ฟ๐—ผ๐˜๐—ต๐—ฒ๐—ฟ". ๐˜๐—ต๐—ฒ ๐—ธ๐—ถ๐—ฑ:๐˜„๐—ฒ๐—น๐—น ๐˜๐—ต๐—ฎ๐˜๐˜€ ๐—ด๐—ผ๐—ผ๐—ฑ,๐—ฟ๐—ถ๐—ด๐—ต๐˜?

  • The ending ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • THIS WAS REALLY FUNNY SO I REPLAYED IT OVER A BILLION TIME ๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„

  • ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Who actually likes preston

  • Itโ€™s totally the opposite of my dad

  • this reminds me of a movie

  • Make a baby alreadyyyyyy

  • Bruh, he had pistachios, slim Jim's, water bottles, a nerf gun, and some kind of chips, he already knew he was going to take long.

  • Why do you always keep making scary videos๐Ÿ˜ก

  • ๐Ÿ˜

  • Lol lol

  • Welllllllllllll my dad comes 1 time in a month or 2 month or 3 month or 5 month he doesn't care and also like you videos

  • Ahahahaha Preston ur so funny

  • This is why I love his vids๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • I'd be the kid hiding.๐Ÿ˜‚

  • He always makes me laugh in the morning

  • ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Preston's kid is so funny and Mr. Preston๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Where is this do going to be in 20 years..? Not on SEnewss thatโ€™s for sure-

  • Cringe

  • With all the acting shorts of Preston being a dad it's pretty obvious DaT he wants Bri to be pregnant

  • hahaha

  • Oh my๐Ÿ˜‚

  • Lol that actually happened to me my sister went outside to play and I didn't even notice nether did my brother sooo she went outside and she got caught from the police and we didn't get arrested I was just chilling

  • This is cringe

  • He looks ready for war

  • That's so funny process and he been slacking on his chores and they really look like they really look like each other they're both are in the same clothes

  • Dad is a lot of anger to Preston

  • โ€œHahah you are letโ€™s just not tell your mother about this โ€œ Mom watching like: ๐Ÿ‘๐Ÿ‘„๐Ÿ‘

  • LOL

  • HahahahahhahHhh I love it so much

  • thatโ€™s actually most likely my mom๐Ÿคฃ

  • My dad and I have been playing hide n seek for 18 years now

  • scythe

  • I want my dad to be like this

  • Hahaha good one

  • Hahahah

  • Not big fan of this my mom died and ever since then I lived with my dad and my family isn't very Rich so my dad is strict and he's still a good dad

  • He must be freezeing

  • Aha

  • Imadgine having a dad

  • My dad is exactly like this like Iโ€™ll give u this donut donโ€™t tell your mom

  • Princess if when you see it

  • I'm an only child so if this is true that means older siblings do care about their younger siblings I mean come on do they seriously not care that their younger siblings is missing

  • Is that a oneplus 8t

  • If I was the wife and I found out...... black mail.... just because.....

  • In Prestonโ€™s bunker did anyone notice the sticks of beef jerky just lying there๐Ÿ˜

  • ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • My don't play now -.-

  • Ha dad is not happy and he is very disappointed ๐Ÿ˜‚

  • Funny

  • Preston I wish I could meet u bro u are a cool guy man I really really wish I could join u and be best best frenda

  • This is my mom's reaction towards me lol

  • Lit I love your videos I like the parkour and 100 days in Minecraft prison

  • My dad is just like that

  • Make a dirt block mansion in Minecraft for nood1234

  • couldn't tell who found who... and if the doll was the kid

  • Oh I watched one of these before and theyโ€™re like so funny

  • He will be DEAD if the mom finds out

  • Wow

  • โ€œLetโ€™s just not tell you mother about thisโ€ ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

  • What was he in๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐ŸคฃI love young kid vids (Classic)

  • HAHAHAHAHH๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • I dont have a dad. Is this what it's like?

  • Omg I love ur videos

  • normie bs go away

  • I actually hate Preston there is no good thing he actually ever does

  • Tittle: DADS BE LIKE me:oh- my dad built *different*

  • So true ๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ

  • Lol ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜‚

  • Dwl๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…๐Ÿ˜ฏ๐Ÿ˜

  • Lol I looooove

  • Down there.

  • At that moment 5 hours i though the bro would have beed not breathing thats why they ran.

  • U guys do chores my mum does all arab mums are the best๐Ÿ˜

  • I don't have chores... Except when I am broke and want something (prob from Amazon) and I try to get money [ฬฒฬ…$ฬฒฬ…(ฬฒฬ…ฮนฮฟฮฟฬฒฬ…)ฬฒฬ…$ฬฒฬ…]

  • ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

  • 8 year olds be like

  • This is almost like that Malcolm in the middle cold open

  • Stolen

  • my little brother watches preston and unspeakable everyday and i just started getting both of their videos on here๐Ÿ˜‚

  • I love your tiktoks they are hilarious

  • Preston

  • My dad wasn't a milk toast pussy. So he never told me, "don't tell your mother" he told me to own up to it.... but your dad seems way cooler.....I know its supposed to be a joke.... let me know when this shit gets funny...

  • Imagine having a not abusive dad, couldnโ€™t be me

  • These videos are LITERALLY gen z as parents

  • I canโ€™t believe this man is old enough to be a father oh how times have changed

  • Haha

  • Me as a parent

  • This is so funny ๐Ÿ˜†

  • To bad my parents are divorced so I never experienced this ๐Ÿฅฒ

  • We can obviously see that you just made yourself the other person

  • I love your channel Preston oh and by the way try to make it different people like your brother

  • Now this, is SEnewss shorts.

  • You: I lost your little brother His little brother: I'm the champagne