Cat enjoys aggressive face rubs, then sneezes.

Publicerades den 26 mar 2021

Kommentarer

  • The captions were very helpful, thank you :)

  • this video fucking DELIVERS

  • Loaf 🍞

  • why does your cat look IDENTICAL to mine?? I’ve never seen another tan cat!

  • why is that person petting the loaf of bread

  • Mf disliking this why tf? It’s a cat enjoying aggressive face rubs and sneezing at the end what y’all expecting? A bug that looks like a dancing stick?

  • I mean the title didnt like

  • That's a big loaf

  • his little sneeze sounded kinda like an enderman-

  • Cat: I didn’t say stop.

  • allergic to not getting pets

  • It’s, its *beautiful*

  • Its a loaf!

  • Awww- he purred before sneezing

  • he made an enderman sound

  • SEnewss: Wanna watch a cat being a cat? 1 million people: Yep 👍

  • Omg its 69k likes lol

  • I don’t know if I could’ve understood the video without the captions, especially since this title says nothing about the video at all!

  • cat

  • The cat actually did show signs of being happy with that

  • A gorgeous loaf getting a massage

  • cat has covid 19!!!!!!!11

  • CATS CAN SNEEZE?

  • that looks like my cat lol

  • *rubs agressively*

  • Heem like da big scritches

  • The title was not a lie

  • Why would anybody dislike this? They came here for a cat enjoying an aggressive face rub and then sneezing, and they got a cat enjoying an aggressive face rub then sneezing

    • maybe because the cat sneezed especially on pandemic giving the owner the virus lol

  • 69k likes, good job buddy

  • *l o a f*

  • Are people still seeing this on their recommended

  • Why is this so entertaining and btw,fyi I was the 69th k like

  • Sounds like a fart

  • My cat sneezes when I do face rubs too!

  • Mine hates that

  • loaf

  • Rackin in the money eh?

  • sneeze

  • thank u for giving me quality content that is exactly what was promised (: cute cat outta 10 (that's very high dont u know!)

  • *human breathing sounds*

  • yes, the captions helped me understand what was going on.... **SOUND OF HANDS RUBBING ON CAT FUR** **CAT PURRING** **CAT SNEEZES** **SNEEZES AGAIN** **HUMAN BREATHING SOUNDS** Thank you so much. That was very enjoyable.

  • I literally thought the title said: “catra enjoys aggressive face scrubs, then sneezes”

  • Captions have exceeded my moral understandings

  • 1 mil views?

  • Cat: sneezes Owner of the cat: I gotta give this to my friend to see

  • cute loaf

  • I fucking died

  • Mmm cat video's, they're always good

  • people who disliked sneezed and accidently hit the dislike button

  • This is me right after I'm sick and my sinuses are full and my mom massages them to empty them and I'm just like sneeze sneeze sneeze afterwards

  • see you guys in 9 years when this gets reccommended to people more

  • Lyrics: *Cat purring* *Cat sneezing* *Cat sneeze again*

  • Why did people dislike this, they got what they asked for, nothing less, nothing more

  • L o a f

  • well.... at least its not click bait

  • ayo why the fuck you stole my cat? da faq?

  • This is so inspiring. Bank you for deciding to post this.

  • you got what the title says. you disliked. i lost a couple braincells. that’s how the world works.

  • Okie

  • These cat video titles are getting increasingly honest and descriptive.

  • Bless you

  • youtube stay blessing my feed with cat videos😌

  • so basically this cat enjoys aggressive face rubs, then sneezes

  • In my free time I like to watch cat videos on SEnewss.

  • My cat twitched eight when the cat sneezed

  • Your cat likes it rough?

  • What in the holy name of God has the youtube algorithm put in my recommended page?

  • Question: is the cat blind in one eye or does it have two eye colours?

  • :N O N B L E S S Y O U:

  • i don’t understand why people disliked. the title said the cat would enjoy aggressive face rubs, then sneeze. the cat enjoyed aggressive face rubs, then sneezed

  • Cat: *Sneezes* Everyone: Alright guys lets get our masks.

  • I came here for what I expected and I am not disappointed.

  • and here,we can see a wheat loaf on the table being rubbed by a human

  • **human breathing noises intensify**

  • Great video, thank u

  • Truth in advertising people

  • Noice

  • Subtitle: * human breathing sounds *

  • lol, thought only my cat did this.

  • That is a cat loaf, sneezing and purring.

  • I do not like the baguette for I know there will never be better food then it... Very cute sneeze. 20/10

  • Nice Whale you got there

  • this cat is now allergic to its human wow. that’s year 2021 for y’all.

  • Is it just me or when the cat sneezed it sounded like a Enderman

  • At least he turned away to sneeze ama right?

  • You're gonna wanna *squish* *that* *cat*

  • I am satisfied

  • I don't get why people disliked it tho-

  • my cat did the same thing XD

  • *human breathing sounds*

  • That cat looks so much like mine that it’s scary, and he also loves face rubs...

  • L O A F

  • Loaf cat

  • Bless you cat

  • This makes me physically happy

  • so many zoomers here

  • Y'all.. I think that cat just spoke in enderman

  • Aww, so cute 😻!

  • He's allergic to cats

  • Turn on captions to understand this My favourite part was **human breathing sounds**