THE HYPE HOUSE NEARLY KILLED ME

Publicerades den 16 aug 2020
FOLLOW MY REDDIT: www.reddit.com/r/Deji/
SUB TO MY SECOND CHANNEL:
senewss.info
JOIN ME LIVE: ►www.twitch.tv/comedyshortsgamer
TEAM DEJI
Like and share if you enjoyed!
ENJOY!!
FOLLOW ME AND I'LL FOLLOW YOU BACK IF YOU'RE ACTIVE:
►INSTAGRAM: comedygamer
►TWITTER: Deji
►FACEBOOK: ComedyShortsGamerPage
►SNAPCHAT: comedygamer
►MERCH!: shop.comedyshortsgamer.com
Mailing Address:
PO Box 1370,
Peterborough.
PE2 2RH
family friendly pg clean

Kommentarer

  • deji's impresion lmfaoooo 4:16

  • Deji vs Bryce hall lmao

  • 4:36 had me dying for a good 5 minutes moments like that are why we watch Deji lmao 😂

  • Carryminati got what he wanted to see the house of the tiktokers.....more like the thin almost dead anime characters with broom in their head

  • From making fun of tik tokkers to destroying tik tokkers in boxing, what a lad

  • how can anyone hate this and dislike this video this got me crying🤣

  • 4:30 i laughed 1 hour straight

  • I like how Deji totally missed what the 150 videos joke was XD

  • Seeing TikTok era makes me lose faith in humanity

  • Fasion=gay Dance=gay Music=gay This babyrage kidz=gay

  • In 0:28 why does Carifornia look more like Califomia

  • we do not care

  • Addison 'She could be korean' Rae

  • I love this video

  • 4:36 "Caring about their quantent" Does that work? Maybe? I'll leave now

  • I love his laugh 😅

  • 5:29 that made me spit out my water😂😂😂

  • Respect for Deji:📈📈📈

  • So we not gone talk about how brodie said 20 ppl posting 3-4 times a day = over 150 videos a day🤔

  • Stay in school kids

  • My respects for Deji went📈📈📈📈📈📈📈📧

  • a banana has more iq than the whole hype house

  • ay deji posted this on my bday, thx g

  • 4:27

  • Deji should have been put against Bryce hall or Taylor

  • Deji... do not loose to a Tik Toker please

  • Funny watching this even more now because he's fighting a tik toker

  • This really does put a smile on my face

  • Here before deji announces his fighter Deji Vs tiktoker

  • I’m sorry how tf do u not know where the President lives especially now where political shit is everywhere these days

  • 4:40 respect for deji📈📈📈

  • Respect for deji 😂😂😂😂

  • Addison: tiktok is hard work Me: bich all u do is dance in front of a camera

  • my respect for deji📈📈📈📈📈📈📈

  • i legit was dying this whole vid omg. also this is by far the funniest part of the vid: 4:15

  • What do you do?Eat and Play all day? STFU

  • They can't dance but someone who could was the king op pop, Michael Jackson. They wouldn't even come close.

  • Addison Rae is so dumb I swear 🤦🏽‍♂️🤣

  • I don’t even live in us but I know the president live in the white house

  • When deji laughs everybody laughs It's a fact

  • 5:40😭😭

  • Respect for deji: 📈📈

  • She could be Korean?

  • that girl doesn’t know where the president even lives but i guarantee she talked about how much she hated donald trump as president

  • 4:30

  • I'm glad I'm not on tik tok lolll dummies

  • The most punchable face, damn! This punchline nearly killed me 😂😂

  • Addison remind s me of this kid who Said he is from samalia not africa

  • Deji u make 150 videos a day

  • I am so glad I graduated from high school and currently enrolled in college

  • 😂😂😂😂😂osm 👍

  • Dem fully dunce to bomboclaat😂😂😂😂😂

  • You know you messed up when even tiktok users hate yall 💀

  • stay in school otherwise youll end up like these shitheads living in one house using it as a studio/guest house

  • I just wanted the kid laroi song, but I’ll always sit down and watch a deji video

  • HIS LAUGH IS INCREDIBLE, I LOVE HIM SO MUCH!!!!!!

  • when he stopped for a moment in his intro why did I say IT'S COMEDY SHORT N- er here

  • Tbh nearly eveything can kill deji

  • i was like tf when I saw the title

  • The Hype House is basically losers who failed and dropped out of school and thought they could become like Brad Pitt or Scarlet Johannsson

  • I’m glad I’m not the only one that finds this whole trend very dumb

  • I hate american clikckbait

    • @grunt leg peice i dont mean deji i mean the american youtubers jake paul for an example or the hype house deji is a legend BTW

    • but he isnt american he lives in the uk

  • Why can’t Deji post vids like this

  • They all need shooting

  • Middle school drop outs who think that they are cool HOW THE H E DOUBLE HOCKEY STICK YOU LIVE IN AMERICA AND YOU DONT KNOW WHERE THE PRESIDENT LIVE IM 14 AND I KNOW MORE THAN ALL OF THEM

  • How did he put middroll ads on a 9 minute video?

  • Did they just call that hard work.... 😂🤣😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😂😂😂😂 I’m 13 and I’ve done more work in my life then you will in your time being on this earth😂😂🤣🤣😂😂🤣🤣😂🤣😂😂 Stay in school this is a perfect reason why lol😅😅

  • This video has earned my sub

  • My respect went from zero to one hundred very quickly

  • i love his laugh

  • My respect for him went down he crys like a baby and stuff when he looses fan and stuff and there he is making fun of them

  • i subbed to deji for this video 😂

  • In today’s world “success” means to film yourself doing random shit and all of the sudden you’re famous

  • I feel dumber watching the hype house

  • 4:26

  • 30 days pass September April June and November. I learned this at 3!

  • I could watch Deji call himself the best youtube boxer, and being proved wrong for 5 hours and still call the hype house tiktok content boring... 🙄

    • @Lautaro Vega It's just me... I know their content is not boring, it's just not the right kind of content for someone like me.

    • He never said that they were boring 🙄🙄

  • And they call this shit talent.

  • ur vids have no thought process that is why I watch LOL!!! :D

  • Americans: -push- -push harder- -pushes even harder- British people: -push- ayy man are you mad -punches- You see da difference

  • it’s a good thing addisons fit

  • My respect for deji 📈📈📈📈

  • This guy is funny af! 😃 His laugh is infectious! I think it can cure Covid depression 😂😂😂😂😂

  • Too tokers to cringe tbh and then these 12 year old fan girls think they are the best in the world

  • This is why i love deji .

  • officially subbed after this vid

  • Avani I really said that there’s 28 days in june

  • 🤣🤣 respect deji so much

  • Lol

  • Children. 2:00 is the reason you should stay in school

  • Imagine getting your tv broken because u wont get up and dance bruhhh

  • Addison is the exact person to call 000 on the microwave

  • Deji 🆚 Bryce Hall 😂😂

  • I love how none of the members of the hype house have any real talent or should I say incredibly impressive talent there not even funny like out of any aspect of tiktok there somehow the most popular part of it how????????

  • His laugh makes everything so much funnier😂😂

  • The worst part is they think that they’re celebrities

  • Were mangoes.

  • We fillipinos were not asians.

  • :l

  • :(