Ranking Girls by Appearance - Jubilee React #14

Publicerades den 13 nov 2020
#ad Click the link to get DISPLATES up to 40% off, including official Cyberpunk 2077 designs: displate.com/pdpunk. Promo runs until November 20, 2020.
Jubilee Vidya: senewss.info/slow/do-9maWJi8vJrMQ/video
Subscribe to become a FLOOR GANG Member here: senewss.info/my/-lHJZR3Gqxm24_Vd_AJ5Yw.htmljoin
Get exclusive epic pewdiepie inside epic access and huge PP!
Pewdiepie's Pixelings DOWNLOAD:
iOS: buff.ly/2pNG0aT
Android: buff.ly/34C68nZ
#pewdiepie #pixelings
Minecraft Playlist:
www.youtube.com/watch?v=mhgS6...
My Stores:
TSUKI:
tsuki.market/
Merch:
represent.com/store/pewdiepie
100M FIGURINE:
pewdiepie.store/
I drink GFUEL (affiliate link):
gfuel.ly/31Kargr
My Setup (affiliate link):
Chair: clutchchairz.com/pewdiepie/
NordVPN DOWNLOAD (affiliate link):
Special Cyber deal! Go to NordVPN.com/pewdiepie and use code PEWDIEPIE to get 68% off a 2 year plan plus 1 additional month free AND a surprise gift. It’s risk free with Nord’s 30 day money-back guarantee!
Outro: add Just Die Already as wishlist #ad: store.steampowered.com/app/979070/Just_Die_Already/

Kommentarer

  • “Wow so her idea that her race was holding her back was completely in her head....interesting” funniest shit ever 😂

  • The black girl was not that attractive but when everyone makes people think their failures are because of their race they always have something to blame it on and it’s pathetic

  • 13:26 I think we can all learn something from this. *caugh* America listen up

  • Why did the guys make the girl number 5 as number 1? I’m a girl and I honestly think they’re all so beautiful in their own way, can someone explain the aesthetic decisions lol

  • Am I nuts or is the fuller figure girl way more attractive than she was ranked? It would be the blonde one last for me. It’s all an opinion I think.

  • thank you for saying my thoughts out loud~ :)

  • I honestly am most attracted to Michelle, followed by Jordan. Jordan has gorgeous skin and hair, and her dress was pretty on her. I thought Maria was cute in a way that most guys would be attracted to. The other two I didn’t personally find attractive.

  • the "big" girl can lose a bit of weight to be much healthier,you don t need to be fit to be the most atrractive,fuck.Honestly she has a better face than the the black girl and the blonde girl.

  • I love how race was brought into the game🙄🙄🙄

  • Bro the girl that was ranked 4th should be 1st coz shes leng wtf

  • What did he mean when he said the greeks found the prefect body? 14:52

  • Why do people always have to bring Race into everything. I found the most physically attractive chick to be the black one until she said no because my color is off. Like now I know your personality and it turned me off. You were beautiful now I can't stand your personality, which directly impacts how attractive I find you.

  • race does play a part in this though. a “x” person may be considered pretty by other “x” people because among the “x” people, the beauty standard is based on physical traits that “x” people genetically tend to have. but if an “x” person that is considered pretty in “x” culture goes to a place full of “y” people, they wont be considered pretty there because the “y” beauty standard is based on physical traits “y” people genetically tend to have.

  • i actually like the displate ad thingy

  • No homo Pewds is sexy asl

  • 12:43 what, you made me spit my drink

  • Well that all matters on there personality

  • tallest to shortest -_-

    • Not really,except for Michelle they were all around the same height. Ngl it does play a role,as it makes her look more cute but unlike women men don't consider it a necessity. It's on the same level as any other trait. Michelle would still be first even if she was as tall as the others,or at the very least second.

  • This is y I hate all men😭😭

  • Maria gave me arrogant vibes

  • I like mustache pewdipie

  • Ok this comment is about Displate.If you are in north America, dont waste your money or time. It will take over like 3 weeks for you to get an update about the order and then when it is about to arrive to the country you will get an email stating that you need to pay some stupid DHL courier fee. I spent already $40 CAD and they send me an email to waste $28 more just to get it shipped here. Would have been nice if their useless website stated that. So if you are rich go ahead, otherwise dont waste your money. They are in poland btw so of course pediepie didnt mention this cause he is in Sweden, its not his fault.

  • what was the fat one even doing there

  • 11:33 i thought he was wearing heels-

  • Why was the black girl talking about race? The guys put the asian girl first and the black girl fourth. The girls put the asian girl last and the black girl thirt. It wasn't about race, and if it would've been about it, it was more like that with the girls. And the black girl wasn't even the last one, so wtf she talking about?

  • Maria and Michelle are the prettiest and the blonde chick is dead last for me lol. No way in hell you can tell me the blonde girl has better features than the curvy or black girl, nope!

  • Idk why people say Michelle is number 1 she’s a solid 3 in my opinion here we go with toxic 13 year olds cussing me out in the replies

    • Among the girls there she's number one. In the grand scheme of things she's just average looking though.

    • For me Michelle number 1 because she have such a cute face good outfit and hair. But it's my opinion everyone see Beauty differently.

  • I feel like the girls rated each other based on who's ego needed the validation 1-5

  • I wasn't surprised to see the Asian girl move up to 1. She was the most attractive-looking one in the group from the start. It's funny how the other girls were trying to rank her low when they were ranking themselves.

  • Lmaoo the black girl playing the race card. Bruh.

  • “...that’s interesting”

  • I have a displace

  • ur a cool guy pewdiepie

  • Kaylin is it for me

  • Pewdiepies. Rating order was spot on

  • Kaylynn and Maria should change place imo

  • Why is pewdiepie so handsome?

  • On 11:33 it kinda looks like the guy is wearing high heels😂

  • I know like 5 other blonde girls just like this one

  • As a woman, the boys did it right, except I would have switched 3&4

  • Look how comfortable they look in their lineup, and how uncomfortable they look in the guy’s lineup 😂

  • I've always went by whats on the inside of anybody first and looks at last. Looks are the most deceptive part of anything. Inside is what tells the truth and the story. I 💘 you babe 😘

    • Also I don't think of looks being a competition either, no brainer. I do think whats inside, including brain, personality, how someone is able to bounce back and handle them selves matters, confidence.

  • I like the blonde girls first rating she said, absolutely what I was thinking 😂

  • 8:13 I said the same thing XD

  • Pewds really put the black girl and the fat girl last 😭😭 I feel terrible

    • Preferences. You heard about it? Not everyone likes an obese woman. About the black woman, well she started blaming things on a leftist narrative and that's what made me say no. Otherwise I'd prolly have her at 2nd place tied with Michelle

  • He gave us that when your dad find out you got a girlfriend face

  • They’re easy to hang and I also got them from Japan

  • I dont get it, why is the black chick so low. She is obviously on seconds, do they not like black chick in america or something? the latina chick should change placeses with her, she is saggy

    • She picked up the race card.

    • If she presented herself differently I can see that,but I didn't really like her style. The latina looked like a pug but she had the best fashion sense.

  • How is the blonde one personalitywise first????

  • its so weird that a grown man chooses the most curvy woman last

    • @Vishal Praveen she is fat and curvy. what is ur point?

    • *Obese or fat. Maria might be been curvy but the person I think you're refering to is fat

    • Don't mistake curvy for fat.

  • man the final ranking of the women should be reversed

  • As a girl, completely agree w guys final ranking. Yes should have gotten different girls to rank them, not self-ranking. That was just a power play.

  • The girl that put herself in 5 was the most attractive lmao For me i’d switch 3 and 4 of the guy’s rating

  • "stop fat shaming felix"

  • And it is so sad that she even said “there was no chance for me”

  • I found her most attractive because her personality is amazing..................................

  • They all knew damn well Michelle was number one!

  • Michelle deserved to be in first place

  • I just agreed w u soo much I dont remember agreeing w someone this much

  • Someone pay us black women our dues. I’m bored as fuck now

  • FOOLY COOLY

  • Millissa was best to me

  • It was a very dumb point for an asian woman to make an appeal about beauty standards when asian women are ranked VERY highly across the board of attraction by numerous polls

    • Nothing stops other races of women from getting a better reputation.

  • "Common, other ones have better face" yep that's true and cold as fuck :D

  • Did the black girl just pull out the race card lmao

  • The salt from the fat one to the black one

  • I'm a girl and apparently I think like men when it came to Michelle I gave her two but then a one also😂😑 they change it to one 😆

  • I'm glad my older brother and sis rise me with Pewdiepie videos and more!❤😁

  • I had guess this was 2 months and I was right!😂❤

  • Brother I follow you from Latin America specifically Chile I love your videos but unfortunately in my country they do not pay much attention to teaching English so it is very difficult for me to understand your videos but I love you I wish you could put subtitles in Spanish ♡

  • seriously why does looks matter

    • It matters. It's a universal truth. You can keep telling that beauty is a social construct but let me tell you that it isn't

    • Harsh truth hai First impressions looks pe hi based hote hai, you admit it out not They don't matter in the long term tho

    • Don't know,ask yourself. You're not any different in this regard

  • thats the most awkward thing ive seen in a while, but there's no way around it with the video concept lmao

  • Blonde girl is defo last place

  • i would do 1. asian 2. black girl 3. brunette makeup 4. bigger girl 5. kristen bell

  • Omg move the blonde down

    • Nah,if she had her hair longer I would have placed her higher.

  • Why tf i thought anthony was in high heels ? I mean in 11:33 he kinda looks like he was in them 😳

  • Im

  • Black girl on 4 wat?

    • The obese girl being there saved her.

  • asian women winning the cute pretty game by a long shot its not even close

  • DUDE why are you so HANDSOME !

  • women are extremely competitive but we’re also extremely empathetic so its really easy for us to think highly of ourselves but we never want anyone to think that means we necessarily think we’re better than them in any way. bc we’re also aware we’re not perfect lmfao

    • @lola marie I'm referring to everything from middle school girls to full grown women bullying workmates. Violence and pride have their uses in moderation but insinuating this is what men are all about is insulting,which you probably knew because you meant it as an insult. If you actually believe that then as I said,you just have shitty taste in men.

    • Alt Cont its not exactly shitty to be be prideful or willing to face conflict. it also doesnt make you perfect to be empathetic so idk why that bothered you so much- it seems like you’re the one projecting. also these are grown women lmfao. are you referring to middle school girls? 🤣🤣🤣

    • @lola marie Lol in my experience women bullied the shit out of less attractive women. That myth about women being more empathetic needs to die. Also men are not "violent and ruled by pride" for the most part,probably just the guys you end up going for. Stop projecting your shitty tastes in men onto the whole male population.

    • Alt Cont and what conflict ? 🤣 over a difference of opinion ? you must be sensitive if that always leads to conflict for you.

    • Alt Cont nope its empathy lmfao. we’re not violent and ruled by pride like men. we know how it feels to feel ugly and we dont want other girls to feel that way, that’s called empathy lmao

  • I have some thoughts....But youtube ban my account previously... So thankyou yt for your service.....

  • It would be funny in every girl in the beginning just rushed to the right

  • The blonde should’ve been last imo

  • it’s interesting that michelle was ranked highest by the men but also by the gay girl, aka blonde girl

  • "wow so her idea on her race holding her back, was completely just in her head." Agree

  • PewDiePie's rating is fax

  • I really want to know people who disliked this video. If they can't take a comedy video I dont want to be near them.

  • Maria was the most attractive I feel like most people voted Michelle 1st out of pity for her being last...

    • Nah it's because she's the cutest. Maria looked like one of those girls who blow you under the table at the club.

  • Different strokes for different folks. Couldn’t be said any better.

  • Jealousy in its purest form

  • 13:27 that’s kinda fax tho

  • Im still wondering how the asian was ranked last by the girls🧐

  • its obvious that the girls are straight cos they kept michelle at 5 lmao

  • That Asian girl is amazing 😀 She is sooo humble ☺️☺️

  • mow

  • that intro got my brother running

  • I would rank 1. Maria 2. (Really tough choice between Jordan and michelle) 3. Jordan or michelle interchangeably 4. The black girl and 5. Bossy but after she pulled the race card just because she didnt like the ranking I might have bumped 4 to a 5. That type of attitude isn't cute

  • The other ones just have a better face😂😂😂-pewdiepie

  • Peace be upon you. I am a content maker with my friends. I hope that Biodebay subscribers subscribe to my channel. Thank you.